Veranderingen - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu Veranderingen - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu

Veranderingen

Door: joycemeijs

Blijf op de hoogte en volg Joyce

13 Juli 2010 | Spanje, Calella

Sjezus wat een hitte hier. Al zit je 10 minuten in de zon, je glijdt van je stoel af.
En wat is het balen van het WK. Ik kom aanzetten op het terras bij Top. Rob heeft me gelijk in mn witte jurkje voor de deuropening gezet, en gelijk aangekondigd dat ie zwaar terleurgesteld was dat ik als Nederlander geen Oranje aan had. Uiteindelijk had ie nog een Dutch Dress liggen die ik maar ben aangeschoten. En toen verloor Nederland. Wat was dat balen, kon ik nog over straat in dat jurkje. Spanjaarden die begonnen te schreeuwen, maar meteen stil werden omdat je in het Spaans terug ouwehoerd. Haha, ik heb ze toch maar gefeliciteerd en ook gezegd dat ze allebei goed hadden gespeeld. Dat vonden ze allemaal zo stoer dat er een aantal toch wel met me op de foto wilden. Haha.
Voor de komende week ben ik alleen in de ochtende en de avonden ingepland. Dus kom maar op zon. Ik kan alleen een ding zeggen dat het wel vermoeiend is. Je slaapt niet genoeg uren in de nacht dus die haal je in de middag in. Wat weer balen is, want je zet geen wekker dus je slaapt met iets te veel. Een bak koffie erachteraan en het komt helemaal in orde.
Ik heb een nieuwe kamergenoot. Al een weekje hoor. Magda uit Polen. Wat is dat een typetje joh. Dat gaat echt nergens over. Gister wil ze de borden weg zetten, maar in een van de kastjes zit geen plank, dus alles viel recht naar beneden. Patsboem kapot. Je kunt haar echt verbaasd laten staan om de gekste dingen. En de gezichten die ze dan trekt zijn echt een miljoen waard. Ze is echt een rare. Een heel lieve meid hoor, maar soms heeft ze van die dingen die zo raar zijn dat ze zo ongelofelijk grappig is. Ze is grappig, maar doet er niet eens een poging voor.
Ondertussen is een oudere vrouw die bij ons in huis zat vertrokken. Die heeft plaats gemaakt voor Eli, een collegatje dat bij mij in het hotel werkt. Dat mens is overigens ook knettergek. Die heeft gister een hele rel in het appartement achtergelaten. Simpelweg omdat Spanje had gewonnen. Wij hebben toen het plaatje van de schop van Kung Fu De Jong in de huiskamer opgehangen!

Alles gaat hier dus nog goed zoals je leest. Sterker nog, Rey, mijn headentertainer, vond dat ik steeds gekker werd en dat vond ie helemaal geweldig.

Een dikke kus uit de kashitte in Calella

• 14 Juli 2010 - 21:41

Het Thuisfront.:

Dat wordt dus wel afkikken als je weer terug in holland bent. Ik vond je al gek genoeg!!

Stuur de oma's even een kaartje, zij vinden het leuk om iets van je te horen.

xxx het thuisfront.