Die Mädchen möchten keine Männer - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu Die Mädchen möchten keine Männer - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu

Die Mädchen möchten keine Männer

Door: joycemeijs

Blijf op de hoogte en volg Joyce

19 Oktober 2010 | Spanje, Calella

Goeiemiddag bevroren pannenkoeken!
Het is eindelijk zover. Ik heb vakantie. Daar was ik wel echt aan toe. Er is alleen een nadeel aan. Ik vlieg de 29e terug naar Nederland. Verschrikkelijk. Ik heb echt nog geen zin om terug te gaan naar Nederland. Het liefste zou ik hier blijven.
Ik ga het hier echt wel missen. Je hebt hier echt goeie vriendschappen gesloten. En het is ook steeds normaler om hier een bijna normaal leven te leiden. Gister heb ik bijvoorbeeld gewoon zitten chillen bij Marco en Rob op de bank. En er een keer op tijd in. Ik lag er om half 1 in. Dat is nieuw, normaal is het een uur of 3 of later.
Dus nu is het gewoon relaxen. Het laatste vandaag afgehandeld als betaald krijgen. Maar goed ook, want het geld vloog er de laatste maand doorheen. Simpelweg om dat er steeds meer afscheidsavonden waren. Dus dan ga je die avond toch even stappen. Pijnlijk voor je spaarrekening.

Eergister zat ik trouwens in de Alcatraz, zitten daar een lesbisch koppel. Komt er een of andere dronken Duitser aanzetten om ze te versieren. Hij sprak amper Engels, dus ik heb eerst even zitten kijken hoe hij daar stond te klooien. En zij hem probeerden af te wimpelen. Na een kwartier zeg ik eindelijk iets. "I speak 4 languages." "Why didn't you say that before." "It's just funny to see you strugling." En na 4 pogingen om hem uit te leggen dat ze lesbisch zijn ("Die Mädchen möchten keine Männer, die wollen Mädchen."), stapt ie voor de miljoenste keer op ze af. Komt een vriend van hem op me af zetten en zegt "Das ist zehr peinlich." En hij stond erbij en keek erna. Ik heb me helemaal stuk gelachen. Heeft Hayden ook gedaan toen hij het zag. En toen die vent eindelijk was opgehoepeld, moest het stel er ook om lachen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 19 April 2010
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 22069

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 30 April 2016

BA Thesis

29 Augustus 2014 - 02 April 2014

Stage in Muizenberg, voor het Muizenberg Festival

02 Januari 2012 - 14 Mei 2012

Een nieuw avontuur

01 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Cheers op Blanes!

27 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Talenreis Dresden

03 Februari 2011 - 06 Februari 2011

Weekend Engeland

22 April 2010 - 29 Oktober 2010

Zomerstage 2010

Landen bezocht: