We're all gonna DDDIIIIEEEE!! - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu We're all gonna DDDIIIIEEEE!! - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu

We're all gonna DDDIIIIEEEE!!

Door: joycemeijs

Blijf op de hoogte en volg Joyce

16 Oktober 2010 | Spanje, Calella

Hier heeft het een paar dagen geleden gestormd. Ik had de ochtend en middag vrij dus kwam rond een uur of 3 uit mn bed. Sandra kwam een uur later uit haar bed. Het eerste wat ze zegt als ze de huiskamer binnen komt lopen is "We're all gonna die!" "Oh shut the fuck up, it's just wind." "We're still gonna DIIIIEEEE!!"

En de stilte slaat om je oren. Een hoop mensen zijn vertrokken. Zo is Olga weg, wie ik wel onwijs mis, want dat was gewoon mijn stapmaatje. Wat heb ik gelachen met dat wijf. Dan stond ze daar weer op de dansvloer gek te doen.
En ook Alex is weg. Die ging elke avond 1 drankje doen, en uiteindelijk hing ie er dus rond tot sluitingstijd.
Louise is ook vertrokken. Terug naar Denemarken. Dus het is gewoon een stuk rustiger bij bar Top.
En Dayenna is ook weg. De schat. Ze had eigenlijk vakantie, maar is al eerder naar Nederland vertrokken, om het een en ander te regelen voor wanneer ze echt verhuist.
Ook Bina gaat op vakantie naar Engeland. En Adam vertrekt donderdag voor een jaar naar Australië. Die ga ik onwijs missen, want met hem heb ik echt goeie gesprekken gehad. En ik heb ook zwaar met hem gelachen.

Het is hier dus stil. En dan realiseer ik me hoe druk mn leven hier eigenlijk was. Telkens ga weer met die eten en met die stappen. Of je ging gewoon naar het strand. Het voelt raar. En nu begin ik toch wel een beetje mijn leven in Nederland te missen. Zo had ik 1 avond gewoon niets te doen. Ik heb me kapot zitten vervelen. Normaal zou ik een smsje sturen naar een vriendin. Maar als iedereen moet werken wordt het toch moeilijker hier.
Dus die avond heb ik in mn eentje een kroegentocht gedaan. En ik heb overal gratis staan drinken. Ze hebben nergens iets aangeslagen en ze hebben constant geen prijzen genoemd. Wat ook wel weer leuk is. Nu ben je dus eigenlijk meer in touch met de locals hier. En het huis is nu lekker schoon, omdat je gewoon meer tijd heb om schoon te maken.

Haydon gaat trouwens proberen om over te komen voor mn verjaardag in Nederland. Zo zijn er wel meer mensen die ik hier heb ontmoet erbij willen zijn. Dat voelt echt wel goed. Gewoon dat je goeie contacten en vriendschappen hebt gelegd hier. En dat is het mooiste van mijn hele tijd hier geweest.

In het hotel zitten echt wel leuke gasten. Er zijn steeds meer kinderen gek genoeg. Ik had vandaag gewoon bij de kidsclub 10 kinberen. Ook wel Duitse kutkinderen als ik het eerlijk mag zeggen. Dan ben je een nummer aan het draaien voor een quiz, en dan moet ie langer op van die kinderen. Of ze gaan nummers aanvragen.
Gelukkig is mijn rooster deze week wel een stuk relaxter. Vorige week heb ik constant ochtend en avond gewerkt. Dat is vermoeiend, want je hebt een pauze van acht uur. Dat slaat echt nergens op. Je gaat om 12 uur een drankje doen, maar je moet er de volgende ochtend er wel weer om 9 uur uit. De vermoeidheid slaat om je oren.

Morgen is mijn laatste werkdag, en het voelt echt raar. Je hebt zo lang hier gewerkt, dat je eigenlijk gewoon het idee hebt dat je maandag weer opstaat om gewoon weer te gaan werken. Maar dat is niet zo. Maar het goeie is wel dat ik dan 2 weken vakantie heb voor ik weer naar school ga. Een weekje hier in Calella en daarna 5 dagen in Barcelona. Mijn broertje, ons pa en ons ma komen daarheen. Nu alleen even kijken hoe ik al mijn spullen mee ga nemen! Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje naar uit kijk.

En nu is het tijd voor een ander nieuwtje. Rey kon me niet het punt geven dat ie eigenlijk wilde geven, dus er moest een punt af. Dus nu heb ik mijn stage afgesloten met een dikke 9!! Ik heb meteen ons mam, ons pap en mn klene broertje gebeld.
Die avond ben ik het natuurlijk ook flink gaan vieren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 19 April 2010
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 22069

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 30 April 2016

BA Thesis

29 Augustus 2014 - 02 April 2014

Stage in Muizenberg, voor het Muizenberg Festival

02 Januari 2012 - 14 Mei 2012

Een nieuw avontuur

01 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Cheers op Blanes!

27 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Talenreis Dresden

03 Februari 2011 - 06 Februari 2011

Weekend Engeland

22 April 2010 - 29 Oktober 2010

Zomerstage 2010

Landen bezocht: