Het huis uit met een camera van uitdaging - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu Het huis uit met een camera van uitdaging - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu

Het huis uit met een camera van uitdaging

Door: joycemeijs

Blijf op de hoogte en volg Joyce

25 Oktober 2010 | Spanje, Calella

Ja jongens en meisjes,
Deze jongedame heeft een kater. Laat ik even van voorafaan beginnen. Ik moest het huis uit, omdat mn stage is afgelopen en ik niet langer dan 5 dagen in het huis mocht blijven. Dus ik ben daar 6 dagen gebleven en toen ben ik voor een paar nachten bij Rob en Marco gaan slapen. Geen probleem moest ik wel de koelkast bijvullen.
Marco heeft ook vakantie op dit moment dus je snapt het al, er werd flink gezopen.
We hebben onwijs hard gelachen. Eerst was ik een paar uur mn spullen ingepakt, die afgedropt bij hun. Met hulp van Rob, had teveel koffers en tassen. Toen de boodschappen, en de kar werd steeds voller.
Uiteindelijk zat, maar doet er verder niet toe. De volgende avond weer bij bar top langs. Strongbow, Francelico en wijn met sprite maakt je wel dronken. Ik weet dat ik uren heb gelachen. Ik zit daar aan de bar en ineens begint Rob over foto's. Ik snapte hem al niet. Kreeg ik ineens een wegwerp camera in mn handen geduwd. "Alsjeblieft, die moet je in Nederland laten afdrukken. We waren zat toen we ze maakten. En zet een bivakmuts op wanneer je ze af laat drukken." "Ja, hoezo dan?" "Nou er staan ook naaktfoto's van ons tussen." Nou ik hield het niet meer. En het advies dat ik het niet met mn ouders moest kijken. En het liefste helemaal alleen. Haha.
Later zegt ie wel heel serieus: "Er staat wel een foto tussen van een stukje gezicht en we zouden het heel tof vinden als je na die tijd nog zou weten van wie dat is." Uitdaging aanvaard.
Een beetje een zatte avond dus. Vandaag vertrek ik naar Barcelona. Daar zie ik mn ouders en mn broertje. Heb daar eerlijk gezegd wel zin in. Ik heb het hier ontzettend leuk hoor, maar aan alles komt een einde. Ik weet zeker dat ik het hier ga missen. En het voelt ook raar aan om terug naar Nederland te gaan. Ik ben nu zo gewend hier, en ik heb hier ook echt een leven. Ik heb hier niet alleen werk en vakantie gehad, maar ik heb ook echt vriendschappen opgebouwd. En juist die mensen ga ik missen.