Dit is het leven - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu Dit is het leven - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu

Dit is het leven

Door: joycemeijs

Blijf op de hoogte en volg Joyce

17 Juli 2010 | Spanje, Calella

Wat een luxe hier zeg. De badkamer in het appartement is spontaan veranderd in een groot zwart gat. Plee eruit, muren eraf, douche/bad eruit en ook de wasbak en de spiegel zijn verdwenen. Tot aan de leidingen en de vloer is de boel verdwenen. Oh en er is ook geen stromend water meer.
Maar daarvoor had H Top de perfecte oplossing! Iedereen uit het appartement kreeg een kamer in Calella Palace. Wat nou kamer?! Een dikke suite met alle luxe die je kunt bedenken. 2 badkamers,2 slaapkamers en voor iedereen een 2 persoonsbed. Oh en in een van de badkamers zit een bubbelbad. De luxe heeft ons overspoeld.
Ondertussen is het hier wel snikheet. Mijn laatste vrije dag was vorige week dinsdag. Ik ben dus al een redelijke tijd aan het werk. Maar morgen weer een vrije dag, en dan dinsdag weer. Ik denk dat ik me kapot ga vervelen die dagen. Ik denk dat ik de uitwisselingstudenten uit Barcelona maar eens even ga bellen! Lachen.
Een aantal daarvan heb ik al aan de lijn gehad, en die stonden maar verbaasd te kijken van mn Spaans, en dan is het wel niet denderend goed, maar ik kan me erin vinden.
Met mn pootje is alles al bijna helemaal top. Zet me niet op het rennen en het op mn hurken zitten, maar verder kan ik weer dansen!
Er zijn overigens ook steeds meer Nederlanders in het hotel. Wat wel weer relaxed is. De afgelopen avonden ben ik met gasten van mn hotel opstap geweest. Ik begin me steeds meer een hostes te voelen. Ik sleep ze overal mee naar toe. Rey, mn headentertainer, is er helemaal gelukkig mee, want daar zijn de gasten blij mee.
Dus alles gaat hier top. Sommige mensen zijn al aan het aftellen om weer terug naar Nederland te gaan, maar ik krijg dat echt niet voor elkaar. Ik ben te tel kwijt van de weken, het enige wat ik weet is dat ik tussen de helft en de driekwart zit. Tot nu toe heb ik echt geen zin om al terug te gaan. Ik zit hier wel goed voorlopig. Dit is het leven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 19 April 2010
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 22080

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 30 April 2016

BA Thesis

29 Augustus 2014 - 02 April 2014

Stage in Muizenberg, voor het Muizenberg Festival

02 Januari 2012 - 14 Mei 2012

Een nieuw avontuur

01 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Cheers op Blanes!

27 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Talenreis Dresden

03 Februari 2011 - 06 Februari 2011

Weekend Engeland

22 April 2010 - 29 Oktober 2010

Zomerstage 2010

Landen bezocht: