Skinny? - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu Skinny? - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu

Skinny?

Door: joycemeijs

Blijf op de hoogte en volg Joyce

03 Juli 2010 | Spanje, Calella

"Hoi kus Lonneke"

Jezus daar ben ik weer in bar Top. Het blijft maar komen daar.
Maandagavond zat ik op het strand met wat flessen bier, Rob, Norbert en nog 2 oudere vrouwen. Die twee vrouwen gingen ineens skinnydippen. Ik keek Norbert aan en we dachten allebei van dat kunnen wij ook. Dus ik heb, voor het eerst in mijn leven, geskinnydipt. Ik had het niet meer van het lachen. Een hoedje is trouwens wel gejat. Die zwarte van satijn met die strik erop. Ik balen natuurlijk. Die twee oudere vrouwen. Kom op zeg. Wel geld hebben om op vakantie te gaan en te zuipen, maar wel een hoedje jatten.
Gister avond was er een private party in de Oxygen. Een nieuwe discotheek die gister een prive feestje gaf voor de werknemers. Van Casper van bar Top heb ik een entreekaartje gekregen. Ik liet vallen dat ik daar wel wilde gaan kijken, maar ik had geen kaartje. Hupsakee geregeld.
Mijn headentertainer heeft het wel moeilijk met mij hoor. Hij stond laatst naast het zwembad toen ik even een halve liter water over hem heen sodemieterde. Uiteindelijk vond hij het toch wel erg grappig.
Bij de danstraining ben ik benoemd tot de zangeres omdat ik wel vond dat ze me op mochten tillen.
Nu ga ik weer werken. Minidisco yes!

  • 03 Juli 2010 - 21:37

    Het Thuisfront.:

    Nou Joyce, het moet niet gekker worden!!!
    Ik hoop dat je naast veel plezier maken, ook nog iets voor school doet.
    Je weet wat de stelling hier is: "Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."

    Groetjes uit het warme Boxtel!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 19 April 2010
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 22092

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 30 April 2016

BA Thesis

29 Augustus 2014 - 02 April 2014

Stage in Muizenberg, voor het Muizenberg Festival

02 Januari 2012 - 14 Mei 2012

Een nieuw avontuur

01 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Cheers op Blanes!

27 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Talenreis Dresden

03 Februari 2011 - 06 Februari 2011

Weekend Engeland

22 April 2010 - 29 Oktober 2010

Zomerstage 2010

Landen bezocht: