"Het regent niet in Calella!" - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu "Het regent niet in Calella!" - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu

"Het regent niet in Calella!"

Door: joycemeijs

Blijf op de hoogte en volg Joyce

17 September 2010 | Spanje, Calella

Goeiedag koekwausjes,

Hoe is het daar? Regent het daar net zoals hier?
Ondertussen zit ik dus weer achter de laptop. En dan had ik het geluk dat ik vandaag overdag niet hoefde te werken, alleen in de avond. Maar dan nog, niks lekker naar het strand. Geen wonder dat ik om een uur m'n bed uit kwam rollen, nou ja rollen, maak daar maar struikelen van. Ook niet gek als je om 8 uur thuis komt als je 2 uur bij Hayden hebt geslapen.
Alleen een drankje doen, m'n reet. We zijn bij de Nemories geweest en het enige wat we uiteindelijk hebben afgerekend waren 2 mojito's. De rest van alle shotjes hebben we zo gekregen van de baas en het personeel. Na wat te hebben gechilled in Hayden's nieuwe appartement was het een hoop regen waar we door konden naar huis. En met z'n 5en op een 2 persoonsbed is redelijk krap. (Of lijkt dat maar zo?)
Gisteravond ben ik trouwens ook verhuisd vanaf het appartement naar het huis van H-Top. Ik ben van 7 tot half 1 bezig geweest met pakken en schoonmaken. Wat een hel. En dan moet ik alles nog uitpakken.
Wel heb ik een nieuwe oplader kunnen regelen voor m'n telefoon, altijd fijn als je die gratis krijgt. De winkel zit op de hoek, dus daarna heb ik meteen even een Desperados afgegeven als bedankje.
Ondertussen wordt er nog steeds geroddeld en ik wordt er schijtziek van. Gelukkig is het grootste gedeelte van het geroddel al voorbij omdat er steeds meer mensen vertrekken naar hun eigen land of naar een andere plek.
Ondertussen ben ik ook nog verkast vanaf Olympic naar Amaika. Die twee hotels zijn echt uitersten van elkaar. Olympic is groot en vol zuipende Engelse kampers. In Amaika zitten mensen met meer geld. Amaika is ook nog eens een stuk kleiner. Wat ook leuk is hoor. De mensen kennen elkaar allemaal.
Wanneer ik naar huis ga weet ik nog niet. We zullen zien wat het hier zal brengen. Ik ben in ieder geval wel weer in de schoolbanken te vinden als ik terug ben in Nederland. Al meot ik wel zeggen dat ik daar zeker wel tegen op kijk. Wat zit er een verschil tussen werken en naar school gaan. Het zal me allemaal wel weer heel strickt worden.
Ohh en ik heb trouwens nog een geluk gehad hier. Mijn camera is al een tijdje stuk. Dus na het stappen loop ik over straat en sta ik ergens op. Is het verdomme een camera. Van hetzelfde type als de mijne. Heppakee, hoef ik geen nieuwe te kopen. Alleen nog even proberen hoe ik hem van Pools/Russisch naar Nederlands/Engels vertalen.
What comes around, goes around.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 19 April 2010
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 22046

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 30 April 2016

BA Thesis

29 Augustus 2014 - 02 April 2014

Stage in Muizenberg, voor het Muizenberg Festival

02 Januari 2012 - 14 Mei 2012

Een nieuw avontuur

01 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Cheers op Blanes!

27 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Talenreis Dresden

03 Februari 2011 - 06 Februari 2011

Weekend Engeland

22 April 2010 - 29 Oktober 2010

Zomerstage 2010

Landen bezocht: