Back in the city again! (Uhm... Village.) - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu Back in the city again! (Uhm... Village.) - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu

Back in the city again! (Uhm... Village.)

Door: joycemeijs

Blijf op de hoogte en volg Joyce

04 September 2010 | Spanje, Calella

Dag jongens en meisjes.
Hoe is het daar in Nederland? Ik ben weer in terug in Spanje. Het werd me toegejuigd toen ik Top weer binnen kwam lopen. Wat voelde dat goed.
Het is ondertussen al weer een tijdje dat ik terug ben in Calella. Het leven gaat hier ook gewoon door. Langzaam aan vertrekken er steeds meer mensen. Ik zou eigenlijk 10 september klaar zijn met mijn stage, maar omdat ik in Nederland ben geweest, moet ik hier nog langer door. Ik vind het niet erg hoor, maar ik zie nu wel echt iedereen vertrekken. Zo is Veerle van de Hans en Grietje van de week ook vertrokken. En zo zijn er ook steeds meer van Festamusic vertrokken. Er zijn natuurlijk ook nog leuke mensen overgebleven.Dus voor diegene maak je maar geen zorgen.
Maar als ik me nu bedenk hoe het er in het appartement aan toe gaat, weet ik wel zeker dat ik het ga missen. Nu moet ik weer terug naar het huis als alle Nederlandse stagaires klaar zijn. En ik was zo blij dat ik daar weg was.
Ondertussen ben ik wel weer lekker uit eten geweest met Olga. ook hebben we Rob zijn verjaardag gevierd, wat echt wel zwaar lachen was. Wat was dat een zooitje ongeregeld.
Ook had ik het voor ik vertrok uit Spanje een beetje gehad met het nachtleven hier, maar het naseizoen is bezig en ik vermaak me prima. Het begint weer vol te zitten met Duitse jongeren. Maar er zijn ook veel Spaanse gasten, waarvan ik al zoveel heb geleerd qua taal. Spaans spreek ik natuurlijk niet perfect en vloeiend, maar ik ben wel trots op het feit dat ik tegenwoordig een goed woordje kan voeren. Van de Engelse gasten krijg ik echter de vraag of ik een tijdje in Engeland heb gewoond, omdat m'n Engels zo goed was. Altijd even lekker om te horen. Even goed voor je eigendunk.
De Nederlanders zijn nog steeds de zonnetjes in het appartement. (En dat is niet sarcastisch bedoeld, tussen alle sarcastische opmerkingen die worden gemaakt.) Zo stond Nienke haar ondergoed te föhnen. "Ja, als je ze hebt omgedraaid, moet je ze toch wassen. Heb ze even in een sopje gedaan." Patty ging daar natuurlijk gelijk met de nodige opmerking oop in, "Ja en als je ze hebt uitgekrabt met een lepel, moet je ze echt in de wasmachine gooien."
Ik ben blij om weer terug te zijn, maar ik ga de mensen die op het punt staan van vertrekken zeker missen.
En ik moet ook even opbiechten dat het (sociale) leventje hier ook echt druk is. Je hebt geen tijd om heimwee te hebben. Ik kreeg gister van ons ma een smsje van kan ik je bellen. Het spijt me zeer, maar daar heb ik niet meer aan gedacht! Oeps... I did it again!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 19 April 2010
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 22082

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 30 April 2016

BA Thesis

29 Augustus 2014 - 02 April 2014

Stage in Muizenberg, voor het Muizenberg Festival

02 Januari 2012 - 14 Mei 2012

Een nieuw avontuur

01 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Cheers op Blanes!

27 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Talenreis Dresden

03 Februari 2011 - 06 Februari 2011

Weekend Engeland

22 April 2010 - 29 Oktober 2010

Zomerstage 2010

Landen bezocht: