Stappen met Radio 538 - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu Stappen met Radio 538 - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu

Stappen met Radio 538

Door: joycemeijs

Blijf op de hoogte en volg Joyce

03 Augustus 2010 | Spanje, Calella

Dag dag jongens. Echt veel is hier ook niet meer gebeurd. We zijn alleen even gaan stappen met Barry Paf van Radio 538. Ook nog eens 2 crewleden, Robin en Robert. Jezus wat een leven.
Ik kom gister bij bar Top aan, want ik ging met Fouriet eten. Die was er nog niet, maar Rob en Dayenna zatten al wel op het terras met radio 538. En wanneer de daarbij gaat zitten wordt je redelijk aangeschoten. We hebben daar met zijn allen gegeten en na twee wijntjes en een cola, zijn we naar de Sisters gegaan. De dragqueen bar hier. Alleen jammer dat het maandag avond was, want ander was er ook nog een dragqueen show geweest. Daar met 5 personen 2 flessen Cava leeggezopen in een half uurtje. Daarna zijn we naar de Menfis gegaan omdat Barry daar moest draaien. Wat een stunt was dat. We hebben ons helemaal stuk gelachen. Simpelweg omdat het gewoon gezellig was. En waarschijnlijk ook omdat we een fles bacardi hebben leeggezopen. De Dj was in ieder geval wel zo dronken dat ie niet meer helemaal recht kon lopen. Net Robin en Robert.
Wat een leven wat een leven.
Oh en op het werk gaat het ook goed hoor!