"Ik hou ook van jullie, maak je maar geen zorgen!" - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu "Ik hou ook van jullie, maak je maar geen zorgen!" - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu

"Ik hou ook van jullie, maak je maar geen zorgen!"

Door: joycemeijs

Blijf op de hoogte en volg Joyce

28 Juli 2010 | Spanje, Calella

Sjezus, ons pa en ons ma staan over 2 weken al voor de deur. Wat gaat de tijd hier snel, verschrikkelijk. Het gaat veel te snel, kon het maar langer duren.
Ik heb ondertussen weer een hoop mensen leren kennen. Daaronder zit ook een toffe Argentijn, waarmee ik nogal regelmatig iets ga drinken als ik een avondje vrij heb. Leuk leuk!
Ook mn stage begeleiders zijn langs geweest hier. Alles was gewoon in orde.
Lonneke heeft ontslag genomen bij bar top, wat ga ik die missen zeg. En ook Johan is vertrekken naar Platja 'd Aro. Die wordt ook al flink gemist hier.
Iedereen heeft hier wel zijn up's en downs maar er zijn er ook veel bij die al aan het aftellen zijn tot ze weer naar huis mogen. Ik wil hier echt wel langer blijven, maar ik mis Nederland ook wel een beetje.
In sommige tentjes hier lach ik nog steeds mn ballen uit mn broek. Gister zat ik lekker op het terras met Meg, Fernando, Eck, Eve en een vriendin van Eck. Fernando kwam aanzetten in de broek van Eck, die daar echter niet zo van gecharmeerd was. Die loopt weg en stuurt die vriendin eropaf om die broek te gaan halen. Fernando trekt midden op het terras die broek uit en geeft die mee. Wat zal zij wel niet hebben gedacht?! Toen ik natuurlijk weer als laatste het terras verliet riepen Marco en Rob al meteen van "Ik hou van jou." "Ik nog meer van jou!" "Ja jongens, ik hou ook van jullie, maak je maar geen zorgen." Toch niet erg om zo een bar uit te lopen als je naar huis gaat om te slapen.