El Nit de Sant Joan - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu El Nit de Sant Joan - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu

El Nit de Sant Joan

Door: joycemeijs

Blijf op de hoogte en volg Joyce

25 Juni 2010 | Spanje, Calella

Daar ben ik weer. Sant Joan is afgelopen maar wat is dat een feest. Een festival op het strand met heerlijke muziek, vuurwerk, drank en een ongelofelijk gezellig sfeer. En een hoop Spanjaarden aan de Hasj. En iedereen gaat los of zit te chillen op het strand. Het doet er niet toe hoe laat het wordt, als je het maar naar je zin hebt.
Vandaag was trouwens wel een klotedag. Er zat een Franse jongen bij de kidsclub en die kan geen Engels. Maar hij is helemaal hotel de botel van mij. Schijtziek wordt ik ervan. Hij hangt de hele dag aan mn benen en ik kan de anderen amper aandacht geven. En dat is lastig als je alleen moet werken.
Vanmiddag had ik schieten met een luchtbucs en met een handboog. Komt er ineens een jochie aanzetten en voor ik het wist had hij het geweer in zijn hand en schoot ermee. Een gast bij ons was aan het schieten rent hij er voordoor. Is hij helemaal gek geworden? Achteraf toen ik naar het zwembad liep heb ik hem even duidelijk gemaakt dat het ongelofelijk gevaarlijk was. Die gast die ging schieten had hem wel kunnen verwonden. Het is een wapen. En het animatie is er nog steeds verantwoordelijk voor!
Beetje crappy dus. Maar verder gaat het wel goed. Vanmiddag werden de rehersals afgelast omdat we het huis schoon moesten maken. Een van de bazen kwam controleren. En er komt vanaf vandaag een Pools meisje bij mij op de kamer in het appartement. Alles moest dus netjes zijn.