El Nit de Sant Joan - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu El Nit de Sant Joan - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu

El Nit de Sant Joan

Door: joycemeijs

Blijf op de hoogte en volg Joyce

25 Juni 2010 | Spanje, Calella

Daar ben ik weer. Sant Joan is afgelopen maar wat is dat een feest. Een festival op het strand met heerlijke muziek, vuurwerk, drank en een ongelofelijk gezellig sfeer. En een hoop Spanjaarden aan de Hasj. En iedereen gaat los of zit te chillen op het strand. Het doet er niet toe hoe laat het wordt, als je het maar naar je zin hebt.
Vandaag was trouwens wel een klotedag. Er zat een Franse jongen bij de kidsclub en die kan geen Engels. Maar hij is helemaal hotel de botel van mij. Schijtziek wordt ik ervan. Hij hangt de hele dag aan mn benen en ik kan de anderen amper aandacht geven. En dat is lastig als je alleen moet werken.
Vanmiddag had ik schieten met een luchtbucs en met een handboog. Komt er ineens een jochie aanzetten en voor ik het wist had hij het geweer in zijn hand en schoot ermee. Een gast bij ons was aan het schieten rent hij er voordoor. Is hij helemaal gek geworden? Achteraf toen ik naar het zwembad liep heb ik hem even duidelijk gemaakt dat het ongelofelijk gevaarlijk was. Die gast die ging schieten had hem wel kunnen verwonden. Het is een wapen. En het animatie is er nog steeds verantwoordelijk voor!
Beetje crappy dus. Maar verder gaat het wel goed. Vanmiddag werden de rehersals afgelast omdat we het huis schoon moesten maken. Een van de bazen kwam controleren. En er komt vanaf vandaag een Pools meisje bij mij op de kamer in het appartement. Alles moest dus netjes zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 19 April 2010
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 22046

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 30 April 2016

BA Thesis

29 Augustus 2014 - 02 April 2014

Stage in Muizenberg, voor het Muizenberg Festival

02 Januari 2012 - 14 Mei 2012

Een nieuw avontuur

01 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Cheers op Blanes!

27 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Talenreis Dresden

03 Februari 2011 - 06 Februari 2011

Weekend Engeland

22 April 2010 - 29 Oktober 2010

Zomerstage 2010

Landen bezocht: