Joking around all by myself - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu Joking around all by myself - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu

Joking around all by myself

Door: joycemeijs

Blijf op de hoogte en volg Joyce

09 Juni 2010 | Spanje, Calella

Daar ben ik weer. Vanaf mijn standaard internet cafe.
Het is hier prima uit te houden. Ik lach me helemaal kapot. Gister was me ook een dagje. Ik loop naar huis met Nienke. Marta hangt daar uit het raam en roept "Hola chica, como estas?". Alles goed hoor. Ik sta voor de deur, waarboven het raam zit van de badkamer. Cristina vond het nogal leuk om dus de douchekop naar buiten de houden. Goeiemiddag. Wil jij ook een koude douche? En Marta heeft het nog gefilmt ook.
Die avond sta ik met Leroy in de keuken. Komt ie aanzetten met bellenblaas. Daarmee hebben we ons ook zeker wel een half uur vermaakt. Wist jij dat als je ze lang genoeg in de lucht houd, dat ze dan alsnog vanzelf knappen? Ik en Leroy niet hoor. Cristina kwam binnen en stond echt te kijken van jullie zijn gek.
Het huis is ondertussen een beetje een rotzooitje. Ik en Leroy waren dus begonnen met het schoonmaken van de huiskamer. De muziek keihard aan en staan dansen met dweilen en bezems. En ook een serendade gebracht aan de o zo mooi schone vloer. Ik ben niet gek, ik was een schoonmaker. Sinds een weekje ben ik wel steeds opgeruimder. Maar mam maak je maar geen zorgen. Ik zal die eigenschap hier wel achterlaten. Want jullie zullen mijn chaotische persoontje wel missen.
Gister heb ik in Amaika gewerkt in plaats van in Olympic. Dianne had een paar dagen vrij dus ik heb daar gezeten met een paar Roemeense kinderen. Een voordeel was wel dat een van de broertjes het leuk vond om Engels te leren. Dus het was wel makkelijk omdat hij ook nog redelijk goed kon.
De Russen in het hotel zijn minder. we hebben nou een jochie dat boos wordt als je hem in het Engels verteld dat je geen Russisch spreekt. Vind je het erg gek?
Maar er zijn wel ergere dingen in de wereld dan dat ik geen Russisch spreek! Die Russen kan ik soms ook wel afschieten!