The End - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu The End - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu

The End

Door: joycemeijs

Blijf op de hoogte en volg Joyce

15 November 2010 | Nederland, Boxtel

Ja jongens. Nog een laatste berichtje. Dit is echt de allerlaatste. Ik ben ondertussen al weer bijna 2 en halve week in Nederland.
Sinds mijn laatste verhaal ben ik in Barcelona geweest. Barcelona was heel gaaf. Veel gezien van Gaudi. Mijn broertje had het na het Stadion alweer gezien met Barcelona.
Ondertussen ben ik weer terug in Nederland. En daarbij heb ik twee dingen te melden. Ten eerste is dat ik iedereen daar onwijs mis. Ik was graag terug gegaan om zoiezo de rest die is achtergebleven nog een keer een knuffel te geven. Nog even gezellig een drankje doen en nog even helemaal dubbel liggen van het lachen.
Maar aan de andere kant wil ik wel iedereen bedanken die mij heeft geholpen bij deze onderneming. Zoiezo het sponseren van m'n ouders als ik weer eens door mijn geld heen was. Daarnaast de mensen waarmee ik heb gewerkt, want daar heb ik onwijs veel mee gelachen. Ook omdat ze er altijd waren als ik het even nodig had.
En natuurlijk Bar Top, voor de gezelligheid en de vriendschappen met de mensen die daar werkten/werken.

Ik heb gedag moeten zeggen tegen Spanje, maar het was wel een ervaring van mijn leven. En ik heb dus ook besloten dat ik zoveel mogelijk ga reizen de komende jaren. En daarna vertrek ik helemaal uit Nederland.

Houdoe en bedankt,
Adeu i gracies,
Adios y gracias,
Goodbye en thanks

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 19 April 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 22049

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 30 April 2016

BA Thesis

29 Augustus 2014 - 02 April 2014

Stage in Muizenberg, voor het Muizenberg Festival

02 Januari 2012 - 14 Mei 2012

Een nieuw avontuur

01 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Cheers op Blanes!

27 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Talenreis Dresden

03 Februari 2011 - 06 Februari 2011

Weekend Engeland

22 April 2010 - 29 Oktober 2010

Zomerstage 2010

Landen bezocht: