The End - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu The End - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu

The End

Door: joycemeijs

Blijf op de hoogte en volg Joyce

15 November 2010 | Nederland, Boxtel

Ja jongens. Nog een laatste berichtje. Dit is echt de allerlaatste. Ik ben ondertussen al weer bijna 2 en halve week in Nederland.
Sinds mijn laatste verhaal ben ik in Barcelona geweest. Barcelona was heel gaaf. Veel gezien van Gaudi. Mijn broertje had het na het Stadion alweer gezien met Barcelona.
Ondertussen ben ik weer terug in Nederland. En daarbij heb ik twee dingen te melden. Ten eerste is dat ik iedereen daar onwijs mis. Ik was graag terug gegaan om zoiezo de rest die is achtergebleven nog een keer een knuffel te geven. Nog even gezellig een drankje doen en nog even helemaal dubbel liggen van het lachen.
Maar aan de andere kant wil ik wel iedereen bedanken die mij heeft geholpen bij deze onderneming. Zoiezo het sponseren van m'n ouders als ik weer eens door mijn geld heen was. Daarnaast de mensen waarmee ik heb gewerkt, want daar heb ik onwijs veel mee gelachen. Ook omdat ze er altijd waren als ik het even nodig had.
En natuurlijk Bar Top, voor de gezelligheid en de vriendschappen met de mensen die daar werkten/werken.

Ik heb gedag moeten zeggen tegen Spanje, maar het was wel een ervaring van mijn leven. En ik heb dus ook besloten dat ik zoveel mogelijk ga reizen de komende jaren. En daarna vertrek ik helemaal uit Nederland.

Houdoe en bedankt,
Adeu i gracies,