What's going on in here - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu What's going on in here - Reisverslag uit Calella, Spanje van Joyce Meijs - WaarBenJij.nu

What's going on in here

Door: joycemeijs

Blijf op de hoogte en volg Joyce

01 Oktober 2010 | Spanje, Calella

Goodmorning world!

Wat een leven hier. Er zijn hier mensen van alle nationaliteiten en wat is dat leerzaam. Allerlei talen hoor je door elkaar. En het gaat steeds beter. Ik kan zelfs nog Spaans spreken als ik een kater heb of als ik heb gedronken. Niet op mn best natuurlijk, maar het gaat steeds makkelijker. Ik liep laatst de Alcatraz binnen en ik kreeg van een aantal vrienden daar te horen dat ik beter Engels spreek dan zij. Moet je eens voorstellen, zij zijn Engels. Dat is altijd wel even lekker voor je ego.
En nog steeds ontmoet ik nieuwe mensen hier die hier wonen en werken. En het blijft me bevallen.
Gister heeft Dayenna afscheid genomen van bar Top. Die ga ik daar wel missen hoor. Aangezien ik gister mijn vrije dag had, ben ik namens de rest van het bar personeel en Alex een cadautje gekocht voor d'r. Een armband van Swatch. Ik was er verliefd op geworden. We hebben een zwaar gezellige avond gehad. Zo grappig. Voorbeeldje, Hayden had weer een of andere sexuele opmerking tegen mij. De enige opmerking met een uitgestreken gezicht die er bij mij uit kwam was "Go fuck yourself." Hier werd ook nog even flink over gelachen, en zeker door Wayne van de Beach Boys. Die heeft mij nooit dat soort dingen horen zeggen dus die stond even verbaasd te kijken. Nog een voorbeeldje, Sexy Dexy (de meest ranzige gast in Calella) kwam op het terras zitten en telkens als ie iets grappigs probeerde te zeggen, sloeg Mari in als een bom met een beledigende opmerking over hem. Stilte met vervolgens gelach. Oops, I think you did something wrong boy.
Maandag avond ben ik uit eten geweest met Dayenna en Louise. Lekker paella met 2 liter Cava-sangria. En dan loop je tegen wat gasten uit je hotel op. Oops! Die hebben er de volgende ochtend ook zeker wel een lolletje op gemaakt. Dat doen we allemaal toch wel eens!
Rob en Marco hebben ondertussen hun nieuwe appartement gehuurd, en zover ik het hoor, ziet het er super uit en is het super groot. Vrijdag dus een housewarming party. Verdomme.
Ook de oktoberfesten zijn begonnen vanavond. (Ja die hebben ze hier ook!) Die ga ik dus ook nog maar even bekijken.
In het huis is de rust werderkeerd. Je kunt er met 10 man in wonen en alle kamers zijn bezet. Even voor de duidelijkheid, iedereen heeft nu een kamer voor zichzelf. Ideaal, aangezien mijn kamer dus een muur heeft die bestaat uit kast. Geweldig. Ik heb te veel ruimte.
De Polen hebben geen gedag gezegt toen ze vertrokken, behalve Magda, Die maakte mij vanochtend wakker om gedag te zeggen en dat ze me ongelofelijk grappig vond. Daarnaast was ik dus vanochtend aan het opruimen, vond ik allemaal spullen die ik mocht hebben. Inclusief een paar afzichtelijke schoenen die wel passen.

De ballen